רק לא במכבי ת"א / מנחם לס

החלטתי לכתוב קטע קצר זה במיוחד עבור הקוראים החסויים מההנהלה של מכבי ת"א (שאני יודע בוודאות שהם נכנסים לאתר בקביעות); עבור עיתונאים של עיתונים אחרים ואתרים אחרים הנכנסים הנה בקביעות, וכמובן עבור הקוראים החשובים ביותר – אנחנו, גולשי האתר.

רצינו שכולם יידעו ש-HOOPS.CO.IL מוכר וידוע ע"י ה-NBA, ולא סתם מוכר, אלא קבלנו קלסיפיקציה שהיא שנייה רק ל-"LEVEL I" (שהיא הקלסיפיקציה של העיתונות המקומית של כל קבוצת NBA, ואז הגופים המגה-גדולים כמו ESPN, FOX NEWS, CBS NEWS, או ספורטס אילוסטרייטד). אנחנו ברמה של INSIDE HOOPS, HOOPS HABIT, או BASKETBALLINSIDERS.  הם כולם יושבים לידינו באולמות. לא ירחק היום ובמשחק מסויים פתאום יתפנה מקום בשורה הראשונה ואם ייפול מזלנו, ויהיה לנו כתב באותו משחק, הוא יזכה לשבת במקום הטוב ביותר באולם.

המקום היחידי אליו אנחנו לא מוזמנים ולא רצויים הוא ההיכל של מכבי ת"א.

כמה שלא פניתי, כמה שלא בקשתי, נענינו בשלילה. למעשה לא נענינו בשלילה: פשוט לא חזרו אלינו. אנחנו לא חשובים מספיק כדי להיענות.

כשהייתי במשחק של מכבי נגד פנרבחצ'ה, ראיתי את שולחן העיתונאים לפני והיו שם איזה 8-9 אנשים – לא יודע מאיזה עיתונים או אתרים – אבל להם היתה אקרדיטציה ולנו לא.

ישנו איזה שהוא אנטי נגדנו בארץ הקודש. אני לא יודע מה הסיבה בדיוק.  אולי סיבה שלא עוזרת היא שאני "OUT" מזה ימים-ימימה בעיתוני "ידיעות", "מעריב", ו"הארץ" בגלל סיכסוכים שהיו לי עם בעלי העיתונים, ומריבות עם עורכים חסרי מושג משך השנים. כיום, נדמה לי שמה שגורם לאנטי הזה היא סתם קנאה שאתר כשלנו, המורכב רק מצוות מתנדבים ומסרב לכל השתתפות מסחרית באתר, זוכה ליותר כניסות ויותר תגובות בכדורסל מכל עיתון או אתר אחר.

אז מכבי ת"א לא מאשרת לנו אקרדיטציה. העיקר שהסן פרנציסקו ווריורס, קליבלנד קאבס, ניו יורק ניקס, שיקגו בולס, אינדיאנה פייסרס, פילדלפיה סיקסרס, ברוקלין נטס, אטלנטה האוקס, שרלוט הורנטס, טורונטו רפטורס, ומהשבוע לוס אנג'לס לייקרס ולוס אנג'לס קליפרס, כן אישרו, ומאשרות. אנחנו מאושרים לכל 30 הקבוצות אבל לפעמים – כמו במקרה בוסטון סלטיקס – הם משחקים אותה מכבי ת"א.

נ.ב: זאת מכבי ת"א היודעת רק לקבל ולעולם לא לתת. בעבר הבאתי להם חמישה שחקנים, שלושה שהפכו שחקני חמישייה חשובים: לארי קאופר, בוב מקמהון, וסטיב צ'ובין. לא קבלתי פרוטה על כך, ובקושי אמרו לי תודה, והיום מסרבים לתת לאתר שלי אקרדיטציה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
50 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לביא שוורצגורן
06/12/2016 17:26:36

אוף.

לביא שוורצגורן
06/12/2016 17:27:48

למיטב זכרוני אשרו במילאנו אקרדיטציה לא?
נראה שגם באירופה מאשרים.

רועי ויינברג
Admin
06/12/2016 18:05:20

לא אושרה במילאנו לצערי.

לביא שוורצגורן
06/12/2016 18:10:29

אוח. עכשיו, אני מרגיש שאני משתף פעולה עם הבד גייז

רועי ויינברג
Admin
06/12/2016 18:19:54

הם לא הבד גייז – אם הם לא רוצים בשלב הזה לתת לנו אקרדיטציות זכותם.

לביא שוורצגורן
06/12/2016 18:29:27

ברור, זה סתם פחות נחמד

עידן עופר
עידן עופר
06/12/2016 19:44:51

במילאנו התחייבו לחזור לרועי אך לא חזרו. הפועל ירושלים מנגד היו אחלה.

Smiley
Smiley
06/12/2016 17:33:37

"אני לא מוכן להיות חבר במועדון שמוכן לקבל אנשים כמוני."

שי אבן צור
שי אבן צור
06/12/2016 17:48:45

לא רוצים, לא צריך!
זה לא חכמה בשבילי להגיד את זה כי אני לא אוהד מכבי אבל בהקשר התקשורתי אני מסכים 100%: האתר שלנו הוא סופר פופולרי בכל מה שקשור לכדורסל ואם ב-NBA נותנים לנו קרדיט אין שום סיבה שבישראל לא יתנו

הייט אשברי
הייט אשברי
06/12/2016 17:56:31

מי צריך אקרדיטציה מהנבייל'ס האלה ? שייחנקו – הם ודון שמעון .

גל אל-איי
גל אל-איי
07/12/2016 1:40:08

hear hear

Ljos
Ljos
06/12/2016 17:56:37

מעצבן משהו.
אחד הדברים הטובים באתר (מבין רבים) הוא הדיווח מהמגרש. חבל שבתל אביב מסרבים לשתף.
למרות זאת, מעניין לדעת מה הסיבה. האם זה באמת היחס למוביל האתר, מנחם לס? האם זו מכבי תל אביב שרודפת אחרי עיתונאים שמדברים ברעתה ולא שמחה לשתף פעולה עם אתר שאין לה כתבי חצר ודוברים בו? או שמדובר בזלזול שנפוץ בארץ באינטרנט ובכותבים שם כאילו הם אינם ראויים ליחס של עיתונאים אמיתיים?

יואב
יואב
06/12/2016 17:57:04

בתור אוהד ומנוי במכבי הייתי מאוד שמח שהם יכירו בHOOPS ושנסקר מההיכל.
עם זאת, מכבי תל אביב זה הגוף החזק בספורט הישראלי והם מרגישים שאין לאתר ישראלי כמונו מה לתרום להם. ב-NBA מן הסתם לליגה יש אינטרנס שיסקרו אותה מעבר לים.
זאת מכבי. חבל, אם אם הם לא רוצים לא צריך.
אני אמשיך להגיע לכל משחק ולעודד בשער שלי 🙂

אפלטון
אפלטון
06/12/2016 18:03:45

אני חושב שזה קשור להתמדה יותר מאשר ל'דווקא' של מכבי ת"א נגד הופס. נכון שיש מעין 'ברנז'ה עיתונאית בארץ, וכתבים של בלוגרים, או שעובדים בחינם נחשבים פחות למרות שאולי הם יותר פופולריים ונקראים מהאתרים הגדולים.
לא חושב שצריך להיכנס להתנחלויות.
גם ב-nba לפני שנתיים שלוש היה ממש קשה לאתר לקבל אקרדיטציות למשחקים, אבל בזכות ההתמדה שלך והקשרים עם שלוחת ה-nba עם הזמן נוצר מין 'אמון' שזה אתר רציני ולא סתם כמה חבר'ה שרוצים לקבל כרטיסי כניסה חינם למשחקים.
אולי צריך לפעול ככה עם מי שנותן את האקרדיטציות למשחקי מכבי. להמשיך לבקש, לשלוח לינקים לכתבות שלנו על היורוליג והליגה הישראלית, עד שזה יכנס למודעות שלהם.
בנושא הזה חייב לציין שהכיסוי השנה של הליגה הישראלית והיורוליג מקצועי לא פחות ואף יותר מהאתרים הגדולים. באמת כל הכבוד לצוות הכותבים.

אפלטון
אפלטון
06/12/2016 18:05:39
Reply to  אפלטון

התנחלויות = התנצחויות. ממתי האוטוספלר שלי נהפך פוליטי?

צביקה
צביקה
06/12/2016 18:07:47
Reply to  אפלטון

זה הכיוון אפלטון. נראה לי שזה בדיוק מה שצריך לעשות.

ת'אנדר
ת'אנדר
06/12/2016 19:00:46
Reply to  צביקה

לא להיכנס להתנחלויות?

אפלטון
אפלטון
06/12/2016 19:08:26
Reply to  ת'אנדר

זה הכל אשמת השמאלנים האלה בתקשורת. השתלטו על האוטוספלר

הייט-אשברי
הייט-אשברי
06/12/2016 19:49:05
Reply to  ת'אנדר

אני בעד

עגל
עגל
07/12/2016 22:24:48
Reply to  אפלטון

גם אני חושב שאפלטון מתווה את הכיוון הנכון.
(ברור, הוא אוהד יוסטון)

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
06/12/2016 18:08:58

עזוב שטויות דוקטור
אין מה להשוות פילי ציז סטייק לפלאפל
למה שמת פרצוץ של שמעון עם סמיילי צוחק ? תן איזה פרצוף קצת עצוב שלו

מנחם לס
מנחם לס
06/12/2016 18:58:24

אין כמו פילי ציז סטייק!
אם זה החיוך של שמעון, הייתי רוצה לראותו עצוב

גל אל-איי
גל אל-איי
07/12/2016 1:41:31

מזרחי הוא בעצם סופר-אשכנזי. אולי כאן קבור הכלב

מתן גילור
06/12/2016 18:09:35

חברים יקרים, נא לא להיות תמימים. הבעלים של ערוץ הספורט מחזיק בחלק מהבעלות במכבי ת"א. ואידך זיל גמור.

אפלטון
אפלטון
06/12/2016 18:27:06

מה זה אומר? שערוץ הספורט מונע כניסה להופס כי הוא רואה בו תחרות? אני בספק אם זה השיקול

פאקו
פאקו
06/12/2016 18:27:49

אתה חושב שערוץ הספורט מרגיש מאויים ע"י הופס?

מתן גילור
06/12/2016 18:35:06

לדעתי, ערוץ הספורט רואה בכל האתרים בסגנון הזה איום. הם ניסו פעם להכניס את זה הביתה עם דה באזר וזה הסתיים כעבור מספר חודשים.
כל המודל הזה של סיקור ספורט נטול הכנסות ואיכותי, לדעתי, מפחיד אותם.
מעניין אותי לראות תשובות של קבוצות אחרות ולהיווכח האם אני משלה את עצמי או שיש דברים בגו.

Ljos
Ljos
06/12/2016 18:46:23

השילוב המשוקץ בין אתר ה-NBA לאתר ערוץ הספורט מראה שיש משהו במה שאתה אומר.

יאיר
יאיר
06/12/2016 19:17:35

מנחם, אני לא חושב שיש למכבי ת"א משהו נגד הופס. אני בעיקר חושב שמה שקורה הוא שבישראל העניינים פחות מקצועיים מבארה"ב. קבוצות ישראליות רחוקות מלהבין תקשורת, לחלקן נפתח רק בעונה שעברה דף פייסבוק שלא נדבר על אתרים נורמאליים (תיכנסו פעם לאתר של מכבי קרית גת – מובטחת לכם חוויה משנות התשעים) ובטח ובטח לא מסיבות עיתונאים בסוף משחק שזה לוקסוס שקורה מעט מאוד ורק בקבוצות מסוימות ולפני אירועים של המינהלת. הפתיחות של השחקנים והמאמנים בליגה לראיונות היא בערבון מוגבל ובכפוף להנהלה ולדובר ובגדול, כמו שאמרתי, אנו פשוט רחוקים שנות אור.
ואם אתה חושב שמכבי ת"א יודעת להתנהל מול התקשורת ובכן, פיטורי ארז אדלשטיין ב-2 בלילה ועוד כל מיני פרשיות שבהם הנהלת מכבי בחרה שלא להגיב מוכיחים שהם בעיקר יודעים לנסות להתחמק מתקשורת.
במקביל, הייתי אומר שבניגוד לארה"ב שלא מבדילים בין הופס לבין ידיעות אחרונות, בארץ כן מבדילים ואנחנו נמצאים בנושא הזה מאחורה.

אני כן יכול להגיד שבמינהלת ליגת העל בכדורסל הביעו נכונות לעזור לנו עם כניסה למשחקים ואני מייחל ומאמין שבקרוב אני ומידן גם נדווח לכם מאולמות ארצנו.

מנחם לס
מנחם לס
06/12/2016 19:40:20
Reply to  יאיר

מקווה שאתה צודק

עידן
עידן
06/12/2016 20:21:48
Reply to  מנחם לס

מנחם אני אולי יוכל לשנות את העניין…

אני אברר את העניין ואני אשלח לך מייל

גל אל-איי
גל אל-איי
07/12/2016 1:42:53
Reply to  מנחם לס

מל, שינוי לא מוצלח של הגראבטר. לחזור לקודם דחוף!

brazivo
brazivo
06/12/2016 22:04:03
Reply to  יאיר

+1 ליאיר

ינון
ינון
06/12/2016 23:25:33
Reply to  יאיר

+1. כמו בצבא- כשמתעלמים/מטרטרים אותך זה לא נובע מחשבה, אלא מהתנהלות דפוקה.
והאתר של קריית גת אכן לקוח משנות ה-90, בשלב מסוים חשבתי שהוא מצריך את הדפדפן של netscape

Berch
Berch
06/12/2016 19:31:58

לערוץ הספורט יש בעלות במכבי
לערוץ הספורט יש בלעדיות על אתר ה NBA
איזה אינטרס יש להם להכניס אותנו….
דבר עם חולון
אם אתה לא פותח פלאפל מתחרה בכיכר סטרומה לא יעשו לך בעיות 🙂

עידו
עידו
06/12/2016 20:59:04

פשוט האתר מתמקד בNBA, הסיקור של הקבוצות הישראליות בכלל ומכבי פוקס בפרט הוא יחסית זניח.

כמובן, מערכת היחסים של מנחם עם מר מזרחי וחבריו, לא מוסיפה…

מנחם לס
מנחם לס
06/12/2016 22:11:55
Reply to  עידו

לי אין כל בעייה עם מזרחי או אף אחד במכבי. כשהבאתי להם שחקנים לא דרשתי כסף והם לא הציעו לשלם כך שהכל בסדר.
ועם דורון ג'מצ'י שהיה צריך לטפל בבקשתי לאקרדיטציות הייתי תמיד ביחסים טובים.

גיא
גיא
06/12/2016 22:38:37

הופס הוא אחד ויחיד בNBA

בעניני מכבי, יש אלף אתרים שמתעסקים, זה פחות חשוב לנו

אהרון שדה
אהרון שדה
07/12/2016 1:22:26
Reply to  גיא

לא מסכים.
נחתחנו כאן לא פעם את מכבי בפינצטה ברמה שאף אתר לא התקרב.
סקירת היורוליג של לביא היא טובה משמעותית מכל האתרים האחרים בארץ.הסקירה של זערפני יאיר בליגה הישראלית היא בכלל. משהו שאין אתר שמתקרב לכך ( כולל המינהלת ).

סהר
סהר
06/12/2016 22:44:01

באיזשהו שלב במשחק שלהם נגד אנדולו שיחקו 10 אמריקאים על המגרש

מנחם לס
מנחם לס
07/12/2016 1:33:35
Reply to  סהר

לא יאומן

מנחם לס
מנחם לס
07/12/2016 1:34:16
Reply to  מנחם לס

תמונה צריכה להשתנות

the man from the bay
the man from the bay
06/12/2016 23:04:37

למי אכפת בכלל מה קורה עם הצהובים המסריחים?

שעייה
שעייה
06/12/2016 23:57:14

מנחם, אני ואתה יודעים בדיוק מי ארגן את כל האקרדיטציות לאנ בי אי. בכלל לא ידעת אל מי פונים שם….אתה יכול לספר לכל הגרופיס שלך מה שאתה רוצה. אני ואתה יודעים בדיוק מה היה……
אולי זאת אחת הסיבות שלא נותנים לך אקרדיטציה?? תחשוב על זה

פומה
פומה
07/12/2016 0:23:09
Reply to  שעייה

למה לדבר על גרופיס תקרכ מה מנחם כתב על גארי פייטןן הצלחה נדוי באושר לעורכת דין….
הבן אדם הופיע כיכב בכל העיתונים אחרי טקס כניסתו להיכל התהילה תקף את זו שהצטרפה אליו לטקס ….כשהיה שיכור .
מנחם כותב על הצלחה ונשוי באושר ….
לא נראה שטרח בכלל לבדוק לעומק על מה כתב …
העתיק טור אמריקאי אוהד לפייטון ושונא את אוקלהומה ….אז סבבה העתיק לא בדק.
עיתונאי מבין ? לדעתי אפילו לא קרוב לזה.

פומה
פומה
07/12/2016 0:18:41

לא חושב שהייתי מתגאה בהבאת צובין ומקמהון לארץ….
אולי יש כאלו שלא זוכרים במי מדובר ואיזה הרס השאיר אחריו צובין ….
ואיזה תלונות הגיעו מהשכנים ומשכירי הדירה.

ברבור שחור
ברבור שחור
07/12/2016 7:54:38

לא הייתי משקיע בליגה הישראלית יותר מידי מאמץ וזה זניח לאתר.

ינון יבור
ינון יבור
07/12/2016 9:45:41

אני מסכים עם הכותבים שהישוו את זה לצבא – פשוט נובע מחוסר מחשבה וזלזול במדיה האלקטרונית הלא ממוסדת.

סולי
סולי
10/12/2016 15:12:45

עדיף בלעדיהם!!
תבקש לדרייב אין תראה איך תקבל

רועי
רועי
14/08/2018 14:32:44

היי. אני בתפקיד שנה, ומעולם לא קיבלתי בקשה לאקרדיטציה.
צרו איתי קשר בשמחה.

רועי גלדסטון – סמנכ"ל תקשורת, מכבי ת"א